luni, 29 august 2011

Leapsa muzicala

           ByByX mi-a dat o leapsă, una muzicală, pe care am luat+o, cum puteţi vedea.
Să începem...

         1. Numește o formație sau un cântăreț de care nu-ți vine să crezi că ti-a plăcut când erai mai tânăr.
Jonas Brothers :| :-&  :| Oribil!
             2.  Numește o formație sau un câtăreț pe care o / îl urai în tinerețe și pe care acum o / îl adori.
Nu pot spune ca "ador", dar e unul care il uram si acum imi place muzica lui.. cat de cat. :)
Puya.
             3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.   
Nu prea stiu... Poate Shakira..






             4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.
Dony ft. Elena - Hot Girls, deşi nu îmi place foarte mult melodia. Dar e drăguţa. :D


          5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
Pas.         


             6. Numește o formație sau un cântăret de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
Pas. Nu ştiu :|


             7.  Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
Miley Cyrus :-& Defapt ei ii placea si de Hannah Montana =))=))


              8. Coverul tău preferat.
Shakira - Waka Waka (This Time For Africa). Mie imi place cover-ul mult :X


              9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
Nu pot alege. Dar am câţiva preferaţi: Katy Perry,  Shakira... Aaaa, da, mai îmi place Cher Lloyd, dar nu chiar aşa de muuuuult. :D

Leapsa este pentru Petru, Florin si StafidutZ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu