duminică, 21 august 2011

Tpu - frecvent accesat de mine

Salut! O simpatica prietena (si colaboratoare la blog), ByBy, a publicat acum ceva timp un articol despre site-ul TpU. M-am gandit ca atata timp cat am si eu cont sa incerc sa fac acelasi lucru, adica sa scriu un articol cu sincera mea parere despre acest site.


Deci, presupun ca pot incepe. TPU
Descrierea general ar fi simpla.. Acesta se presupune a fi un site 'Ask & Answer', dar aici se pare ca e 'Ask &Answer; Maybe you`ll get ONE anwer'. Si daca veti intra, veti vedea ca intradevar asa este. La intrebarile haioase de la T/A (Trivia/Amuzante) sunt raspunsuri serioase, iar la cele cu adevarat serioase, vin numai raspunsuri batjocoritoare si "haioase".
Eu cel mai des vizitez 2 categorii: Adolescenti si Conversatii. Intrebarile de la cateoria "Adolescenti" sunt in general.. OK, nu haioase sau batjocoritoare la adres unei anumite persoane, dar, mai scapa si cate una.. tampita. La categoria Conversatii sunt intrebari total adecvate titlului, deci, totul e OK, in general.
Era sa uit o categorie.. :)) Si anume D/S (dragoste si sex), la care sunt intrebari (de cele mai multe ori sunt intrebari serioase), dar, ca si la categoria "Adolescenti", mai scapa unele pur si simplu.. stupide.
Trivia/Amuzante este plina de prosti, dar nu chiar toti cei de acolo sunt asa. Acum ceva timp orice spuneai primeai numai raspunsuri "Distrugi T/A-ul!!!", dar acum vad ca si-a mai revenit.
       Probabil ca cei ce au citit sunt mai mult utilizatori TpU, care au dat click pe intrabarea mea si as vrea sa ii rog sa imi lase un comentariu sau sa imi dea raspuns pe TPU.
Acum, ca de sfarsit, as vrea sa dau exemple de persoane foarte cumsecade:
Daca ma cautati pe mine (cei care nu au accesat acest link direct de pe TpU), numele meu de utilizator TPU este PrettyDoxoAngelik.
Ce parere aveti? :>

Un comentariu:

  1. Poti sa ma stergi.....nu imi trebuie reclama credema !!!

    Ma simt jalnica si asa :-w
    ok?? /:)

    Ai inceput sa devii un fel de copy-paste "Annitu".Sau al altcuiva... Beleve me !

    RăspundețiȘtergere