marți, 16 august 2011

Vreau sa va spun ceva..

       Observ ca majoritatea (defapt toti) vizitatorii mei se uita DOAR pe prima pagina.. drailor sa stiti ca mai am pagini, si anume "Pentru Voi" si "Bancuri". Nu sunt cine stie ce, dar, atata timp cat pe acele pagini sunt doar eu online, presupun ca bea de stiti de existenta lor. Si cred ca voi face si o pagina contact si SPER si VREAU sa imi scrieti ceva, nu de alta dar sa stiu si eu ca existati.. Mersi ca ai citit acest articol plicticos :D Astept comentarii, nu de alta, dar sa stiu ca nu sunt singura pe blog.. :D

4 comentarii:

  1. Şi dacă chiar eşti singură ?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e tendinta, omul intra si se uita pe prima pagina la ultimele articole adaugate, nu prea "are timp" sa cotrobaie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si atunci tu esti nimeni? (annitu) =)) daca eu sunt singura??

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebuii sa pui un buton de next page vizibil , ca sa aceseze si alte pagini :-)

    RăspundețiȘtergere