joi, 25 august 2011

Cum am devenit blogger

Cum am devenit bloggerita

Acesta este primul concurs legat de bloggerit la care particip, deci sper sa imi iasa bine :D





          "Totul a inceput acum cateva luni, cu google-ul, cand tot cautam de zor articole amuzante
, care sa ma faca sa ma simt mai bine, sa nu mai stau posomorata. Si iata ca primul link pe care am apasat mi-a stranit interesul. Am apasat pe bookmark si am vazut ca era blog. Am intrat pe BlogSpot si mi-am zis 'Ce-ar fi sa incerc si eu....?'. Mi-am facut cont pe Google si tot ce altceva era nevoie, apoi a trebuit sa-i dau un nume. Acesta se numeste 'Uagiii' deoarece mi s-a parut interesant acest cuvant scris incercand (pe mess) sa scriu yahoo, deci pe acesta l-am ales.  Am inceput prin a scrie ceva despre mine, ca o mica prezentare si am continuat publicand chestii amuzante, pentru a-i inveseli si pe cititori. Nu am avut prea mare succes, dar mie imi place ceea ce fac."
 

Un comentariu: