vineri, 26 august 2011

Leapsa cu 10 intrebari

Pentru ca Byby a primit o leapsa pe care a dat-o tuturor celor care au citit, am luat-o eu, fiind o cititoare :DDeci, sa vedem...

1. Revista preferata?
        Una singura? :)) Ma pui la incercare. Serios acum. Am multe. Bravo, Bravo!GIRL, Popcorn.. Dar daca e necesar, as alege Bravo!GIRL
2. Culoarea preferata?
        Sincer? As alege albastrul/bleoul.
3. Serialul preferat?
         Nu ma uit la nici un serial, deci spun pas 
4. Emisiunea preferata?
         Acum, momentan, right now? Nimic. Dar cand va incepe, clar va fi "Romanii  au talent". (Romanian Got Talent).
5. Cartea preferata?
        Nu prea stiu.. nu-s genul cu cititul :)) Dar am citit o carte draguta, Baiatul Saman ii zice, de Caroline Pitcher (sper ca am scris corect) ..

6. Cantecul preferat?
        Nu stiu. Imi plac foarte multe melodii, cantece, dar nu pot spune ca am unul preferat. Pas 

7. Filmul preferat?
        Jurnalul uni pusti - Diary of A Wimpy Kid

8. Blogul preferat?
        Imi place HahaByBy, Annitu si mai era unul... ceva legat de bloggerit.. scriu eu cand imi aduc aminte :D
9. Cantaretul preferat?
        Referitor la un EL
nu am nici unul, dar prefer melodiile Ke$hei, Shakirei si cantecele celor de la 3OH!3 (EOHIE). 
10. Tara preferata?
         Romania. Si nu doar pentru ca nu stiu ce altceva sa aleg, ci pentru ca aici am trait, traiesc, si POATE voi trai in viitor :) Pe cine pacalesc, aici voi trai si in viitor!

Leapsa este pentru toti cititorii, dar coemntarii (DOAR daca vreti, nu va oblig :P) ca sa stiu si eu cine o ia =)) 
 Astept sa primiti leapsa ;)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu